شرایط خدمات (همچنین به عنوان شرایط استفاده و شرایط و ضوابط شناخته می شود، معمولاً به عنوان TOS، ToS، ToU یا T&C شناخته می شود) توافق نامه های قانونی بین ارائه دهنده خدمات و شخصی است که می خواهد از آن سرویس استفاده کند. برای استفاده از خدمات ارائه شده، شخص باید موافقت کند که به شرایط خدمات متعهد باشد. [1] شرایط خدمات همچنین می تواند فقط یک سلب مسئولیت باشد، به ویژه در رابطه با استفاده از وب سایت ها. زبان مبهم و جملات طولانی استفاده شده در شرایط استفاده، نگرانی هایی را در مورد حفظ حریم خصوصی مشتریان ایجاد کرده و آگاهی عمومی را از طرق مختلف افزایش داده است. قرارداد شرایط خدمات معمولاً شامل بخش‌هایی است که به یک یا چند مورد از موضوعات زیر مربوط می‌شود. توضیح/تعریف کلمات و عبارات کلیدی حقوق و مسئولیت‌های کاربر استفاده صحیح یا مورد انتظار. تعریف سوء استفاده پاسخگویی برای اعمال، رفتار و رفتار آنلاین سیاست حفظ حریم خصوصی که استفاده از داده های شخصی را تعیین می کند جزئیات پرداخت مانند حق عضویت یا اشتراک و غیره. یک خط‌مشی انصراف که رویه‌های فسخ حساب را توضیح می‌دهد، در صورت وجود، گاهی اوقات حاوی یک بند داوری است که جزئیات فرآیند حل اختلاف و حقوق محدود برای ارجاع پرونده به دادگاه را شرح می‌دهد. سلب مسئولیت/محدودیت مسئولیت مسئولیت قانونی سایت را در قبال خسارات وارده به کاربران توضیح می‌دهد. کاربر در صورت تغییر شرایط، در صورت ارائه از 102 شرکتی که در سال 2014 آزمایش های ژنتیکی را برای مصرف کنندگان به بازار عرضه کردند، 71 شرکت دارای شرایط و ضوابط در دسترس عموم بودند: [4] 57 از 71 مورد سلب مسئولیت داشتند (شامل 10 سلب مسئولیت برای آسیب های ناشی از آن. با سهل انگاری آنها)، 51 اجازه می دهد شرکت شرایط را تغییر دهد (از جمله 17 مورد بدون اطلاع قبلی)، 34 اجازه می دهد داده ها در شرایط خاص افشا شود، 31 از مصرف کنندگان می خواهد که به شرکت غرامت بدهند، 20 وعده می دهد که داده ها را نفروشند. از 260 قرارداد مجوز نرم افزار مصرف کننده در بازار انبوه در سال 2010، [5] 91 درصد از ضمانت های تجاری یا مناسب بودن برای هدف چشم پوشی کرده اند یا گفته اند «همانطور که هست»، 92 درصد از آسیب های تبعی، اتفاقی، خاص یا قابل پیش بینی چشم پوشی کرده اند و 69 درصد آن را تضمین نکرده اند. که این نرم افزار عاری از نقص است یا همانطور که در دفترچه توضیح داده شده است عمل می کند 55% حداکثر خسارت در قیمت خرید یا کمتر 36% گفتند که تضمین نمی کنند که آیا این نرم افزار حقوق مالکیت معنوی دیگران را نقض می کند 32% داوری یا دادگاه خاصی لازم است 17 ٪ مشتری ملزم به پرداخت قبوض قانونی کارخانه است (غرامت)، اما نه برعکس، در میان شرایط و ضوابط 31 ژانویه و ژوئیه 2010 خدمات محاسبات ابری فعال در انگلستان، [6] 27 قانون مورد استفاده را مشخص کنید (ایالت ایالات متحده یا موارد دیگر). کشور)، بیشتر مشخص می‌کنند که مصرف‌کنندگان فقط می‌توانند از شرکت در یک شهر خاص در آن حوزه قضایی شکایت کنند، اگرچه شرکت اغلب می‌تواند از مصرف‌کننده در هر جایی شکایت کند، برخی نیاز دارند که ادعاها ظرف نیم سال تا دو سال ثبت شود، 7 اجرای داوری، همه که مصرف کننده را از اقدام نادرست و مخالفت باز می دارد. 13 شرایط را می توان به محض ارسال تغییرات در وب سایت خود تغییر داد، اکثریت مسئولیت محرمانه بودن یا پشتیبان گیری را سلب می کنند، بزرگترین وعده حفظ داده ها فقط برای مدت کوتاهی پس از خاتمه، تعداد کمی متعهد به حذف کامل داده ها در هنگام خروج مشتری می شوند، برخی مشتری را زیر نظر دارند. داده‌ها برای اعمال سیاست‌هایشان در مورد استفاده، همه ضمانت‌های سلب مسئولیت و تقریباً همه سلب مسئولیت‌ها، 24 از مشتری می‌خواهند به آنها غرامت بدهد، و تعداد کمی برای جبران خسارت به مشتری، تعداد کمی برای خدمات ضعیف اعتبار می‌دهند، 15 قول "بهترین تلاش" را می‌دهند و می‌توان آنها را به حالت تعلیق درآورد یا متوقف کرد. هروقت. محققان خاطرنشان می‌کنند که قوانین و محدودیت‌های زمانی خاص مکان ممکن است برای مصرف‌کنندگان در بسیاری از حوزه‌های قضایی تحت حمایت مصرف‌کننده غیرقابل اجرا باشد، که سیاست‌های استفاده قابل قبول به ندرت اجرا می‌شود، اگر دادگاه متعاقباً حکم به غیرقانونی بودن فسخ کند، حذف سریع خطرناک است و قوانین محلی اغلب به ضمانت نیاز دارند (و بریتانیا اپل را مجبور به گفتن آن کرد).

شما به دنبال